Gadis Bangga ‘Pertahankan’ Golongan Pengkid Di WeChat..

adsense 336x280
<

Adoyaiii! Tak cukup dengan golongan ‘kunyit’ yang dok acah-acah menayang kasih sayang bersama pasangan masing-masing tak kira masa dan tempat, Miss lihat golongan l3sbi4n pun turut semakin menambah dok buat perangai menyakitkan mata dan menempah bala..
Nampaknya golongan songsang ni semakin hari semakin bertambah pulak! Ini menunjukkan satu petanda yang tak baik! Korang cuba baca status yang dimuat naik oleh minah sengal tu, sengaja jer buat orang lain berbulu bila baca dia punya status..
Miss rasa orang yang normal dan waras jer yang akan rasa berbulu dengan status tersebut! Yela, tak mustahil akan ada jugak yang bersetuju dengan kenyataan yang dikeluarkan minah tu, mungkin yang bersetuju tu dari golongan bangang macam minah tu jugak kot.. Betul tak??
Miss tengok minah tu bukan main bangga lagi mempertahankan golongan pengkid.. Itu pasal dia minta orang di luar sana untuk ‘hargai’ golongan yang acah-acah jadi jantan tu.. Kononnya golongan pengkid akan ‘setia’ jer bila bersama pasangannya.. Haktuuiih! Boleh bawa ‘setia’ tu pergi jahanam lah! Dia dah tak ada pegangan agama ke??
Yela, dia bercakap macam orang tak ada iman jer.. Dah Tuhan elok-elok bagi jadi perempuan, sibuk pulak dia nak jadi pengkid.. Lepas tu dok acah-acah ‘sweet’ kalah orang normal bercinta, korang pun boleh bayang golongan songsang bercinta macam mana kan?
Tak perlu nak cari jauh-jauh, kadang-kadang tu depan mata korang pun dah boleh nampak.. Bila terserempak dengan golongan tak sedar diri macam tu, rasa nak termuntah jer.. Tak kira lah gay atau l3sbi4n, geli jer bila tengok gelagat dorang..
Mana tidaknya, dorang tak malu langsung nak menayang aksi ‘mesra alam’ dorang secara terbuka, sesetengah tu tanpa segan silu dok bergesel-gesel di antara satu sama lain atau melakukan sesuatu yang lebih dari itu.. Miss kalau terserempak dengan golongan songsang ni, rasa macam nak simbah dorang dengan air panas jer! – MissHana/Utaranews
adsense 336x280

0 Response to "Gadis Bangga ‘Pertahankan’ Golongan Pengkid Di WeChat.."

Catat Ulasan