Fafau Batal Perkahwinan, Rupa-Rupanya Hafiz Suami Orang..

adsense 336x280

Akhirnya tindakan bekas penyampai radio Hot FM iaitu Fara Fauzana yang mengejutkan orang ramai dengan membatalkan perkahwinannya bersama jejaka bernama Hafiz, kini telah diketahui puncanya. Persoalan yang menjadi bahan bualan akhirnya terjawab.
Menurut satu sumber, perkahwinan mereka dibatalkan kerana rahsia besar Hafiz telah terbongkar. Hafiz sebenarnya dah berkahwin dan merupakan suami orang malah perkara itu selama ini telah dirahsiakan daripada pengetahuan Fara Fauzana.
Apabila tembelangnya pecah, Fara Fauzana nekad membatalkan perkahwinan mereka yang sepatutnya berlangsung pada bulan September ini.
Hafiz didakwa tidak pernah berterus-terang mengenai statusnya itu dan apabila tarikh perkahwinan semakin hampir segala-galanya terbongkar.
Ini kenyataan dari sumber itu:
“Silap dia sendiri sebab tak berterus-terang, sepatutnya dia perlu jujur. Akhirnya status perkahwinannya kantoi dengan Fara.
“Dalam perkara ini dia tak boleh sorok. Bukan apa, ia perkara sensitif. Apatah lagi Fara golongan selebriti terkenal. Mahu atau tidak, perkara ini pasti menjadi heboh,”
Fara Fauzana kini masih memerlukan ruang untuk dia menenangkan perasaannya. Semoga Fafau tabah degan dugaan ini. -PENMERAHDOTCOM
adsense 336x280

0 Response to "Fafau Batal Perkahwinan, Rupa-Rupanya Hafiz Suami Orang.."

Catat Ulasan