Anak Dara Umur 18tahun Masih juga Minum Susu Pakai Botol Sebijik Macam Baby!

adsense 336x280

Gambar Hiasan.

Thanks admin, sebagai ibu,saya merasa pelik dengan anak dara saya umur 18tahun yang dahpun dok kat university tapi masih juga minum susu pakai botol,sebijik macam baby!

Susu yang di minum pun susu untuk baby. Macam macam cara dah saya buat untuk hentikan kebiasaan anak saya tapi tak menjadi,

Botol susu dah tak terhitung saya buang, tapi dia beli lagi dan lagi. Bolehkan puan puan bantu saya menyelesaikan masalah anak dara saya ni,saya sendiri tengok dia hisap botol tu nak gelak pun ada tapi menyampah juga,

ada kot seratus botol susu berbagai jenama n dari berbagai negara kat dalam bilik ank saya, dah macam kedai botol susu bilik anak saya,thanks yang bersedia membantu.


krt
adsense 336x280

0 Response to "Anak Dara Umur 18tahun Masih juga Minum Susu Pakai Botol Sebijik Macam Baby!"

Catat Ulasan